in

LoveLove

BTSi “Idol” saavutas aegade suurima YouTube’i 24-tunnise debüteeringu

BTSi “Idol” saavutas aegade suurima YouTube’i 24-tunnise debüteeringu kinnitab Billboard.

Billboard kinnitas, et Lõuna-Korea poistebänd BTS muusikavideole “Idol” on nüüd teinud YouTube’i ajaloo suurima muusikavideo debüüdi rekordi.

YouTube’i pressiesindaja sõnul teenis see video oma esimese 24 tunni jooksul üle 45 miljoni vaate, ületades Taylori Swift’i muusikavideo debüüdi “Look What You Made Me Do”, mis saavutas 24 tunni jooksul 43,2 miljonit vaatamist. Reedel hommikul avalikustati “Idol” ja esmaspäeval (27. august) ajakirjandusest on salvestatud üle 85 miljoni vaatevälja.

Nädalavahetusel oli “Idoli” vaatamise arv külmutatult mitu tundi 70 miljoni vaatamise ringis. YouTube’i sõnade kohaselt võib saidi “sisu ajutiste ja positiivsete kogemuste säilitamiseks sisu loojatest, reklaamijatelt ja kasutajatelt ajutiselt aeglustada, külmutada või korrigeerida vaatamiste arvu ning vähendada madala kvaliteediga lugusid”.  Loomulikult aga kogu sotsiaalmeedia oli fännide (ARMY-de) pahameelest uputatud – Twitteris levis kulutulena kampaania #YTUnfreezeIDOL.

Edetabel läbi aegade:

  1. BTS, “IDOL” – üle 45 miljoni
  2. Taylor Swift, “Look What You Made Me Do” – 43.2 miljonit
  3. BlackPink, “Ddu-Du Ddu-Du” – 36.2 miljonit
  4. Psy, “Gentleman” – 36 miljonit
  5. BTS, “Fake Love” – 35.9 miljonit
  6. Nicky Jam and J. Balvin, “X (EQUIS)” – 29.7 miljonit
  7. Adele, “Hello” – 26.3 miljonit
  8. Daddy Yankee, RedOne, French Montana & Dinah Jane, “Boom Boom” – 24.1 miljonit
  9. Miley Cyrus, “Wrecking Ball” – 22.6 miljonit
  10. Luis Fonsi, Daddy Yankee, “Despacito (Remix Audio) ft. Justin Bieber” – 22.4 miljonit

Comments

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

Loading…

0

Comments

0 comments

BTS uus video IDOL

Kas BTSil on lootus võita Grammy?